دوباره یک نامه‌[بسته]ی پیشنهادی برای بیان :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

دوباره یک نامه‌[بسته]ی پیشنهادی برای بیان

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۳۸ ب.ظ

سلام

دوباره برای بیان یک نامه فرستادم که ویرایش ادبی‌شده‌اش را اینجا هم ثبت می‌کنم برای رزومه‌ی کاری‌ام [دونقطه‌دی]

یاعلی

از امکانات جدیدی که پی‌لاین ایجاد کرده است امکان فروش فایل‌های دانلودی در وبلاگ‌هاست با این ویژگی که آدرس صفحه‌ی بازگشت یا همان فایل دانلودی باید با آدرسی که در پی‌لاین، درگاه پرداخت فعال دارد یکی باشد. مثلا در کیمیا باشد kimia-ac.blog.ir/myfile…

خب با توجه به اینکه فایل‌هایی که در بیان‌باکس آپلود می‌شوند با آدرس bayanbox.ir شروع شده و چون بیان‌باکس‌دات‌آی‌آر در پی‌لاین با آدرسی که کاربر برای آن درگاه درخواست کرده متفاوت است بنابراین از این امکان نمی‌شود در بیان استفاده کرد. مگر اینکه به تعداد فایل‌های فروشی صفحات مستقل ایجاد شود و آدرس فایل دانلودی را در آن صفحه‌ی مستقل قرار دهیم. این هم یعنی از امکانات اختیاری بیان استفاده و تعداد صفحات مستقل را به تعداد بالاتری افزایش دهیم.

از طرفی نکته‌ی مهم در فروش فایل‌های دانلودی مخفی‌بودن آدرس فایل است. به این معنا که کاربر بعد از پرداخت و دانلود دیگر به آدرس فایل دسترسی نداشته باشد و نتواند بدون پرداخت مجدد فایل را دانلود کند. هرچند هزارماشالا و الله‌اکبر که اگر آدرس فایلی در ثریا هم باشد فرزندانی از فارس پیدا و منتشرش می‌کنند، آنقدر که به قانون کپی‌رایت اهمیت داده و عمل می‌کنند. و این‌یکی یعنی اگر صفحات مستقل هم فعال شوند فقط کافی است یکی از همین فرزندان یک‌بار به آن صفحه دسترسی پیدا کند و غیره و غیره.

به نظر می‌رسد با توجه به این امکان جدید پی‌لاینی و درخواست مستقیم و غیرمستقیم کاربران بیان برای اتصال وبلاگ‌هایشان به یک درگاه مجازی مالی مثل پی‌لاین و… بیان می‌تواند یک ویژگی خاص دیگر به مجموعه‌ی امکاناتش اضافه کند. حالا که پی‌لاین نصف راه را رفته بیان هم نصف دیگرش را برود و کاربرانش را خوشحال کند. فکر نمی‌کنم کار سختی باشد و با یک نامه‌نگاری و همکاری کوچک فنی با پی‌لاین امکان فروش فایل‌های دانلودی در وبلاگ‌های بیان ایجاد می‌شود. فقط قسمت مهم قضیه همان لینک دانلود است که بچه‌های فنی بیان باید بنشینند و برای تولید لینک دانلود یکبارمصرف فکری کرده و حرکتی بزنند.

به هر حال بنده این پیشنهاد را برای هر دوطرف –پی‌لاین و بیان- فرستادم تا شاید شد که بشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه