دلت برا امام رضا تنگ نشده ؟؟؟ :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

دلت برا امام رضا تنگ نشده ؟؟؟

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۸۷، ۰۷:۱۷ ب.ظ


سلام
اگه دلت برای حرم امام رضا علیه السلام و حال و هوای معنوی و قشنگش تنگ شده ، به این عکسی که گذاشتم  با دقت نگاه کن ؛ دل بهش بده و  بدون اینکه چشم ازش برداری ( اگه ای دی اس ال داری بدون اینکه دی سی بشی ، اگرم  مث کیمیا اینترنتت نفتیه ، فوری دی سی شو و ) با این شماره  
05112003334
تماس بگیر ! فکر نکنم بتونی فکرشم بکنی که کی جوابتو می ده !!! زنگ بزنیها !!! ضرر نمی کنی !!!
البته یه چیزی هم این وسط نصیب کیمیا میشه : اونم دعاته ؛ البته اگه کیمیا رو هم دعا کنی و فراموشش نکنی !
از اون کارهای کیمیایی کیمیاست !
چیکار کنه کیمیا که نمی تونه تنها تنها بخوره ؟؟؟ جانم به حافظ علیه الرحمه که گفت :
سخن درست بگویم نمی توانم دید
که می ، خورند حریفان و من نظاره کنم

حالا کیمیا و تنها خوری ؟؟؟ نمی تونه دیگه ! تو ذاتش نیست ! همین !!!
موفق باشین
یاعلی


  • ناصر دوستعلی

نظرات  (۷)

  • توسط:مرضیه
  • آرووم کننده بود برام!! :,)بازم به نگین که خبرم کرد..سلام
  • توسط:الناز
  • سلام کیمیا جان خیلی از دیدنت خوشحال شدم لطف کردی عزیزمواما....بدلیل کثرت تماس امکان برقراری ارتباط با روضه ی منوره نمی باشدحالا چیکار کنیم ؟ولی دلم بدجور هوایی شده خیلی احتیاج دارم به هوای حرمکیمیا دعا کن تا من بتونم خودم و به اونجا برسونم
    راستی در مورد نوای وبتون باید بگم که خیلی قشنگه.اما یه صدایی هست اون وسط که خارج میزنه اساسی!!که اگه از صدای "اصلی" حذف میشد واقعا بی نقص بود.
    اگه دیدین که از این به بعد هر چی زنگ میزنین اشغاله بدونین که بنده با اجازتون همه شهرو خبر کردم!!البته بهشون یادآوری میکنم که دعای خیرشو به جون شما بکننمرسی که تک خوری تو مرامتون نیست...
    واااااااااااایممنوووووووووووووونچی میتونم بگم الان؟...نرمال شدم برمیگردم....
  • توسط:خانم گل
  • این دفعه زنگ زدیم اِشغال نبودممنون
  • توسط:خانم گل
  • زنگ زدیم اِشغال بودمیشه بگین چی بود؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    هدایت به بالای صفحه