پرده‌ برداری از مشخصات سخت افزاری جدید PS5. :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

پرده‌ برداری از مشخصات سخت افزاری جدید PS5. پرده‌ برداری از مشخصات سخت افزاری جدید PS5.

پنجشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۵۳ ق.ظ

برای یک شیرجه عمیق در معماری سیستم PS5 و اینکه چگونه آینده بازی ها را شکل می دهد آماده باشید.

مارک سرنی مدیر شرکت سونی: می دانیم که طرفداران هیجان زده هستند تا اطلاعات بیشتری درباره کنسول نسل بعدی ما، پلی استیشن ۵ داشته باشند. امروز ما مفتخریم از جزئیات بیشتری در مورد مؤلفه های فنی و سخت افزاری پرده برداریم که پلی استیشن ۵ را به چنین پلتفرمی ابتکاری و قدرتمند تبدیل می کند. SSD فوق العاده پر سرعت، سیستم I / O سفارشی یکپارچه، GPU سفارشی AMD با ردیابی اشعه و همچنین قابلیت همه جانبه صدای 3D.

PS5 به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا در بازی هایی که طراحی می کنند، از خلاقیت خود، ساختن دنیاهای گسترده و تجربیات جدید بازی استفاده کنند.

همانطور که مارک در ارائه خود گفت، سیستم فوق العاده پر سرعت SSD و PS / I یکپارچه سفارشی I / O با هدف از بین بردن موانع بازی، بخصوص بارگذاری صفحه نمایش‌ها ، توسعه یافته است. توسعه‌ دهندگان می توانند با سرعت فوق العاده سریع، دارایی را به بازی های PS5 منتقل کنند. بنابراین تجربه بازی PS5 می تواند یکپارچه و پویا باشد، با سفر سریع در دنیای بازی های بزرگ. این سرعت پیشرفته باعث می شود تا توسعه دهندگان بازی بتوانند دنیاهای بزرگتر و غنی تری را بدون محدودیت های سنتی ایجاد کنند و همچنین به گیمرها این امکان را می دهد که زمان بیشتری را برای انتظار صرف بازی کنند.

شرکت سونی: ما همچنین می خواهیم قابلیت های جدیدی را با GPU سفارشی PS5 معرفی کنیم. قدرت اضافی GPU باعث وضوح بالاتر در بازی ها می شود، اما یکی از ویژگی های مهم جدید که حتی بیشتر به تجسم بازی ها می پردازد، روش ردیابی پرتوهای نوری است. این روش حرکت نور در زندگی واقعی و چگونگی کاهش سطح آن را شبیه سازی می کند. بازی هایی که از این ویژگی استفاده می کنند، اشیاء را با دقت بیشتری و با واقع گرایی تندتر به نمایش می گذارند. آب، شیشه، شکست نور، موهای یک شخصیت و غیره، واقع بینانه تر به نظر می رسند.

PS5همچنین به بازی‌ها این امکان را می دهد تا از طریق صدای سه بعدی حس عمیق تری از غوطه وری را ارائه دهند. البته ویژوال‌ها برای تجربه بازی ضروری هستند، اما ما معتقدیم که صدا نیز نقش اساسی دارد. ما می خواستیم یک تجربه صوتی قانع کننده را برای همه کاربران ارائه دهیم ، نه فقط برای کسانی که سیستم بلندگوهای سطح بالا دارند. بنابراین ما یک موتور دلخواه برای صوتی سه بعدی طراحی کرده و ساخته ایم که مجهز به توان و راندمان رندر صوتی ایده آل است. با صدای سه بعدی در PS5 ، صداهایی که هنگام پخش می شنوید ، حس حضور و محلی بیشتری پیدا می کند. شما قادر خواهید بود قطرات باران را که در سطوح مختلف اطراف شما قرار دارد بشنوید، و می توانید دقیقاً مکانی را پیدا کنید که دشمن در پشت سر شما کمین می کند.

در آخر ، ما خوشحالیم که تأیید کنیم که ویژگی های سازگاری به عقب به خوبی کار می کنند. ما اخیراً نگاهی به ۱۰۰عنوان برتر PS4 با توجه به زمان بازی انداخته ایم و انتظار داریم که تقریباً همه آنها در زمان عرضه در PS5 قابل پخش باشند. با بیش از ۴۰۰۰ بازی منتشر شده درPS4، ما روند آزمایش را ادامه خواهیم داد و با گذشت زمان ، پوشش سازگاری به عقب را گسترش می دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه