فریاد از حرف‌هایی که مبتنی بر تفکر نیست! :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

فریاد از حرف‌هایی که مبتنی بر تفکر نیست!

چهارشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷ ق.ظ

وقتی آدم حرف دهانش را نفهمد و هر چه شد را بدون تفکر بیان کند همین می‌شود که آن آقا در یک‌مناظره‌ی تلویزیونی که n  ببیننده دارد، استادیوم‌های فوتبال و فریادزدن‌های اهالی‌اش را مقایسه می‌کند با چاهی که حضرت امیر علیه‌السلام در آن فریاد می‌زدند! و می‌گوید به هر حال باید جوان یک‌جایی را برای خالی‌کردن عقده‌ها و درونیاتش داشته باشد؛ درست مثل حضرت امیر که... . لااله الاالله!

آخر برادر محترم! فریادهای حضرت امیر معلول چه بوده و فریادهای جوانان در استادیوم‌ها معلول چه چیز است؟ محتوای آنچه حضرت امیر علیه‌السلام در چاه فریاد می‌زدند چه بوده و محتوای این فریادها در استادیوم‌ها چیست؟ چطور جنس فریادها و ناله‌های حضرت امیر علیه‌السلام را از جنس فریادهای استادیومی می‌دانید؟ و...

فکر می‌کردم کسی، چیزی، عکس‌العملی، تیتری، توجهی، کاری، تذکری؛ اما جالب بود که در این یک هفته صدا از دیوار درآمد اما از رسانه‌ها و روزنامه‌هاو... نه!

آیا حقش نبود آن عده‌ای که به برخی از اشعار در ماه محرم امسال نقد شدید کردند-که به نظرم غالبش هم وارد نبود-، یک گوشه‌عکس‌العملی هم به فرمایشات این مرد ورزشی و فوتبالی داشتند؟ قبلا هم عرض کردم، خداییش مردم افتادن از طرفین پشت‌بامیم.  

نظرات  (۱)

عجب!
اصلاً ازهمچین صحبتی خبر نداشتم
لطفاً معرفی کنید چرا اسم نیاوردید؟
واقعاً راسته که باید از اونایی که ادعای مذهبی بودن دارن ترسید چون با حرف های به ظاهر درست ملتو به راه کج می برند ...
پاسخ:
سلام "برادر"

بعید نیست که اگر اسم آورده بشه
نقد محتوا تبدیل بشه به نقد شخص

خیر
واقعا راست نیست
:)

فتامل جیدا
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه