گوش کن!!! :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

گوش کن!!!

جمعه, ۳ مهر ۱۳۸۸، ۰۹:۵۱ ق.ظ



یاد همشون بخیر  !!!
...




 




  • ناصر دوستعلی

نظرات  (۲۰)

  • توسط:پوریا
  • من تو این نخ ها نیستم.اما چیزه خیلی تکی گذاشتی!دمت گرم...روحشان شاد و یادشان گرامی باد.
  • توسط:غزاله
  • سلام روز خوشعید گذشته برشما مبارک
  • توسط:نرگسی
  • سلام و عرض ادب عید غدیر مبارک
  • توسط:فرهاد
  • با سلام و احترامبا معرفی شبکه های ماهواره ای شیعه به روزم...وعده تمامی آزادی خواهان شب 16 آذر ساعت 10 شب بانگ الله اکبر...به امید ظهور حق یا علی مدد
  • توسط:سایت ایران آمریکا
  • دوست گرامی سلامسالروز سیزده آبان ، روز مبارزه با استکبار جهانی گرامی باد.سایت ایران و آمریکا حاوی مطالب متعددی درباره سیزده آبان ، آمریکا و حاشیه سازی هایی است که براین روز بزرگ از سوی یک جریان خاص سیاسی درکشور تحمیل می شود.حضور شما را در این سایت پیشاپیش گرامی میداریم.قرار ما روز سیزده آبان مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا با شعار دشمن شکن مرگ بر آمریکا.پاینده باد ایران اسلامی.
  • توسط:سیدمحمود
  • انگار میدونستند این آخرین کوچهمقصد همون بالاست روی زمین پوچهخدا قوتوقتی به شهید شوشتری و... فکر میکنم یاد این شعر میفتماگر جنس تو از روی نیاز استدر باغ شهادت باز باز استسلام علیکممن همونی هستم که گفتم رزمنده ام همیشهاما یه روزی دیدم تیشه زدم به ریشهدیگه نگاه من به زمین کرده عادتتو آسمون دل نمیاد عطر شهادتاجرکم عنداللهاز این سیاهی به خدا شهدا شرمنده امخالی شده جای شما شهدا شرمندهاماللهم عجل لولیک الفرج
  • توسط:گمنام
  • سلام بر شماو درود بر همه شهیدان راه حقخوش به حالشون
    بعله بعله!
  • توسط:مرتض
  • اینم برا دل بازمانده ها نه دین فروش ها !!!http://ghalameashk.blogfa.com/post-21.aspx
    سلام زیبا بود احسنت.تونستین به این بچه محل امام رضا(ع)سر بزنید یاعلی
  • توسط:علی اصغر
  • با سلام و تحیاتخسته نباشید در این جهاد فرهنگیشعری در پاسخ به شعر مقام معظم رهبری(مدظله)بسم رب المهدی(عج)نسل ظهور(خطاب به نائب امام زمان(عج))ما عاشقان یاریم ، ما را تو می شناسی هرچند پرگناهیم ، ما را تو می شناسی در انتظار جانان ، هر لحظه بی قراریم دل بسته بر تو داریم ، ما را تو می شناسیای سید خراسان ، ای مژده بهاران هر لحظه در رکابیم ، ما را تو می شناسیلب بسته ای و در دل بس درد و راز داریبگشای لب، بفرما ، ما را تو می شناسیما در ره خمینی(ره) ، بستیم عهد و پیمانهستیم ما بر آن عهد ، ما را تو می شناسیفرموده اید بر ما که اعتماد داریدثابت کنیم الحق ، ما را تو می شناسیبا یک خروش خشمت، ما عالمی بگیریم شیران بی گریزیم ، ما را تو می شناسیاز شعله های خشمت، اهریمنان گریزانکوبنده شیاطین، ما را تو می شناسیهرچند در برابر، شرمنده ایم از تو اندر میان میدان، ما را تو می شناسیبا احمدی به راهت سرباز بی نظیریمصد بار سر ببازیم ، ما را تو می شناسیما رهرو شهیدیم ، از یأس بی نصیبیمامید قلب زهرا(س) ، ما را تو می شناسیهر لحظه از وجودت عطر نگار آید گلزار بی خزانی ، ما را تو می شناسیما عکس یار گیریم از لحظه لحظه رویتای سید خراسان، ما را تو می شناسیکی می شود بیاید ، برداری آن علم را بستیم توشه راه ، ما را تو می شناسی علی اصغر – یه نسل سومی
  • توسط:تـــرانـــه های ســوخـــتــه
  • سلام... واقعا" کجایند مردان بی ادعا ؟؟؟ دلم عجیب هوای پشت کوه ها را کرده....به روزم ... به دیدارم بیایا علی
  • توسط:کیمیا
  • راستی......میخواستم ژیشنهاد بدم که باهم تبادل بنر هم داشته باشیم...ممنونم.کیمیا.
  • توسط:کیمیا
  • با سلاااااااااااام،من هم اسم شما هستم می خواستم ازتون دعوت کنم تشریف بیارید در تا بینهایت..! و اگر خواستید تا بینهایت با ما همسفر باشید...سایت تا بینهایت برای سفر به بینهایت وجودیت انسان..... کلاس هایی رو برگزار کرده..! که الان جلسه هشتم هستیم برای سفر تا بینهایت به همسفر نیازمندیم.... اگر دوست داشتین خوشحال می شیم همسفر ما باشید..وسایل سفر: یک قلب پاک! دو پای پیاده....!ممنونممنتظرم.کیمیا.
  • توسط:مرضیه
  • انگاری کیمیا رو دیدن بهونه می خواست که این پست بهونه اش شده!!منو یاد خیلی چیزها میندازه که شاید یه روز پستش کردم!
  • توسط:نبی الله باستان
  • درود بر تــــــــــــو... یادشون بخیر... من هم بـــــه روزم... و در انتظار دیدارت... دلشاد باشی و پاینــــده...نازنین.......بدرود
  • توسط:ستاره
  • سلام از حظور گرمت ممنونم..واقعا کجایند مردان بی ادعا اونا بی ادعا رفتن ولی الان کسایی که هیچ کاری نکردن کلی ادعا دارن.کی جواب خون اونا رو میده؟موفق باشی عزیز یا حق
  • توسط:Mohammad
  • یاد و خاطراتشون ماندگارشاداب باشی
  • توسط:مرضیه
  • تکرار نشدنی اند ...انقدر کمند که می تونم بگم که وجود ندارند !!دلم گرفت حسابیییی ..
  • توسط:حسین
  • هوالسلامویلاگ را شلوغ کردی اما سرت خلوت شدهقبلا که کیمیا بودی و بودیم مشتریها بیشتر بودچرا؟من 4 شنبه ها خودم برنامه دارم شما برناه دیگه ای )کمیل( نداری
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    هدایت به بالای صفحه