برای فایل‌های گوگل‌درایو لینک مستقیم دانلود بسازید! :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

سلام

در فکر این بودم که آیا امکان دارد برای فایل‌هایی که در گوگل‌درایو داریم لینک مستقیم دانلود ایجاد کرد تا کسانی که به هر دلیلی از جیمیل استفاده نمی‌کنند هم بتوانند به فایل مورد نظر دسترسی پیدا کنند. کمی در نت جستجو کردم اما به مطلب خاصی برنخوردم تا اینکه دیشب در جستجوی دوباره به این مطلب از سایت ترفندها رسیدم، آموزش همان چیزی که دنبالش بودم. گفتم شاید به درد دوستان دیگر هم بخورد، بنابراین از باب «زکات العلم نشره» در کیمیا هم منتشرش می‌کنم. اگر دوست داشته باشید می‌توانید این مطلب را در سایت ترفندها ملاحظه کنید! به هر حال آنچه در ادامه‌ی مطلب می‌بینید، دقیقا یک کپی از همان مطلب در سایت ترفندها است.

والسلام

گوگل‌درایو یکی از فضاهای مطمئن، همیشگی و رایگان برای نگهداری و اشتراک‌گذاری فایل‌ها است. در گوگل‌درایو می‌توانید هر نوع فایلی را بدون نیاز به نرم‌افزار مورد نیازش در مرورگر اینترنتی خود مشاهده کنید.

اما اگر بخواهید لینک یکی از فایل‌های موجود در گوگل‌درایوتان را برای دوست خود ارسال کنید، فرد مورد نظر نمی‌تواند فایل را به صورت مستقیم دانلود کند، چرا که برای دانلود فایل مورد نظر نیاز است تا ابتدا وارد اکانت خود در گوگل‌درایو شود و سپس با کلیک بر روی گزینه‌ی دانلود، فایل مورد نظر را دریافت نماید.

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که آیا می‌شود فایل‌های موجود در گوگل‌درایومان را با لینک مستقیم برای دوستان خود اشتراک‌گذاری کنیم؟ یا اینکه از گوگل‌درایو به عنوان هاست دانلود سایت‌مان استفاده.و لینک مستقیم به فایل‌ها بدهیم؟

جواب سوالات بالا مثبت است! البته گوگل‌درایو برای اینکه بخواهیم لینک مستقیم در اختیار دیگران قرار دهیم، گزینه‌ای را در نظر نگرفته! اما می‌توانید با کمی ویرایش در کد اشتراک‌گذاری، آن را مستقیم کنید.

در ادامه آموزش این کار را مشاهده می‌کنید.

 

مرحله‌ی اول:

ابتدا به گوگل‌درایو خود مراجعه کنید!

 

مرحله‌ی دوم:

فایل مورد نظر را به حالت انتخاب در آورده و روی دکمه‌ی اشتراک‌گذاری کلیک کنید تا به شما لینک اشتراک‌گذاری را بدهد.

 

 

مرحله‌ی سوم:

لینک اشتراک فایل مورد نظر به صورت زیر است:

https://drive.google.com/open?id=0B_pLEYtsv-GhNTVsRVN4YTBlNHM

قسمتی که با رنگ آبی در بالا مشخص شده است، شناسه‌ی مخصوص فایل شماست!

 

 

مرحله‌ی چهارم:

برای مستقیم کردن لینک اشتراک‌گذاری کافی‌ست آن را به صورت زیر تغییر دهید:

https://drive.google.com/uc?export=download&id=شناسه فایل شما

و در انتها لینک مستقیم ما به صورت زیر خواهد بود:

https://drive.google.com/uc?export=download&id=0B_pLEYtsv-GhNTVsRVN4YTBlNHM

در واقع کافی‌ست شناسه‌ی فایل مورد نظر را با عبارت بالا جایگزین کنید!

کار تمام است و اکنون شما یک لینک مستقیم از فایل‌تان که در گوگل‌درایو نگهداری می‌شود، خواهید داشت.

نظرات  (۱)

قشنگ و خیلی خوب
پاسخ:
ممنونم از شما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه