به نام عشق :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

به نام عشق

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ب.ظ

به نام عشق که زیباترین سر آغاز است

هنوز شیشه‌ی عطر غزل درش باز است

جهان تمام شد و ماهپاره‌های زمین

هنوز هم که هنوز است کارشان ناز است

هزار پند به گوشم پدر فشرد و نگفت

که عشق حادثه‌ای خانمان‌برانداز است

پدر نگفت چه رازی است این که تنها عشق

کلید این دل ناکوک ناخوش آواز است

به بام شاه و گدا مثل ابر می‌بارد

چقدر عشق شریف است و دست و دل باز است

بگو هر آنچه دلت خواست را به حضرت عشق

چرا که سنگ صبور است و محرم راز است

ولی بدان که شکار عقاب خواهد شد

کبوتری که زیادی بلند پرواز است

 

سعید بیابانکی

 

  • ناصر دوستعلی

سعید بیابانکی

غزل

نظرات  (۲)

خیلی زیبا بودمخصوصا آخرش:"ولی بدان که شکار عقاب خواهد شدکبوتری که زیادی بلند پرواز است"...
با سلام...وب بسیار زیبا و پر محتوایی دارید ارائه کتابهای الکترونیکی رمان ،مجله،کتابهای زناشویی و امور جنسی ،کتابهای چاپ شده ی پر تیراژو مجله های اس ام اس برای شما که شامل موارد زیر میباشد :دانلود کتاب دنیای sms2012 (جاوا- آندرویدوتبلت)دانلود دنیای مردان و زنان جاوا)) دانلود مجله ی رنگارنگ -جاوا و آندروید))دانلود رمان زندگی ،من،او- جاوا و آندروید))دانلود رمان چشمان تو عشق من(جاوا و آندروید))دانلود رمان غزل عاشقی(جاوا))دانلود رمان بوی خوش عشق(جاوا))دانلود رمان هدیه ی شاهزاده(جاوا))دانلود رمان گندم معروفترین اثر م.مودب پور(جاوا))دانلود مجله ی گامی برای خوشبختی(جاوا و آندروید))دانلود رمان آن 5دقیقه(جاوا و آندروید))دانلود رمان محبت عشق( جاوا و آندروید))دانلود رمان من +تو(جاوا و آندروید))دانلود کتاب جاودانه ها (جبران خلیل جبران)دانلود مجله دانستنی های جنسی 1و2به همراه14عکس از زنان خیابانی در شهر تهران (جاواو آندروید)دانلود رمان پریچهر(جاوا اندروید تبلت و pdf)دانلود رمان قصه ی عشق تر گل (جاوا اندروید تبلت و pdf)دانلود کتاب از دوست داشتن تا عشق (جاوا اندروید تبلت و pdf)دانلود رمان بوی خوش عشق (جاوا اندروید تبلت و pdf)دانلود رمان ورودعشق ممنوع(جاوا اندروید تبلت و pdfدانلود رمان یه بار بهم بگو دوسم داری(جاوا اندروید تبلت و pdfو...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه