جمعه ها با حافظ :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

جمعه ها با حافظ

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۸۵، ۰۹:۵۵ ق.ظ
 سلام به همه اهالی خوب کیمیا ! دوباره جمعه شده و می خواییم یه تفال دیگه بزنیم به دیوان خواجه شیراز ؛ اما با یه تفاوت کوچولو با جمعه های گذشته  : این جمعه ، آخرین جمعه سال 1385 هجری شمسیه . هفته بعد یه جمعه جدید تو سال جدیده . نمی دونم چی باید بگم غیر از اینکه هر سال این روزا ، یاد این چند جمله می افتم که روزای آخر سال کاسبها و سرمایه دارها و ... شروع می کنن به حسابرسی و سود و زیانشون رو حساب می کنن و راههای سود بیشتر و ضرر کمتر ، تو سال بعد رو بررسی و بعدشم اجرا می کنن و من هم یه سرمایه دار هستم که ... . معلومه که چی می خوام بگم ... .به هر حال امیدوارم سالی که پشت سر گذاشتین سال خوبی براتون بوده باشه و سال جدید هم سالی باشه پر از برکت ... . کیمیا و کیمیاییها رو حلال کنید و برا همشون دعا کنید .خب حالا ازهمه چیز که بگذریم ...نیت که یادتون نرفته پس بسم الله  ... بسم الله الرحمن الرحیم  دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بسنسیم روضه شیراز پیک راهت بسوگر کمین بگشاید غمی زگوشه دل حریم درگه پیر مغان پناهت بسهوای مسکن مالوف و عهد یار قدیمز رهروان سفر کرده عذر خواهت بسدگر ز منزل جانان سفر مکن درویش که سیر معنوی و کنج خانقاهت بسبصدر مصطبه بنشین و ساغری می نوش که اینقدر ز جهان کسب مال و جاهت بسزیادتی مطلب کار بر خود آسان کن صراحی می لعل و بتی چو ماهت بس فلک به مردم نادان دهد زمام مراد تو اهل فضلی و دانش همین گناهت بسبه منت دگران خو مکن که در دو جهانرضای ایزد و انعام پادشاهت بسبه هیچ ورد دگر نیست حاجتت حافظ دعای نیمشب و درس صبحگاهت بس  بازم التماس دعا یا علی  کیمیا   
  • ناصر دوستعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه