دعوتنامه‌ی هفتمین نشست ادبی تک‌مضراب :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

دعوتنامه‌ی هفتمین نشست ادبی تک‌مضراب

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۹ ب.ظ

هفتمین نشست ادبی تک‌مضراب

پنج‌شنبه 21 آذر 1392

از ساعت 15 تا 17

در ایام عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام، 9 صفر 1435

با موضوع شعرخوانی آیینی

 

برنامه:

1- بحث و گفتگو پیرامون حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و واقعه‌ی کربلا توسط حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی

2- شعرخوانی آیینی شاعران عضو تک‌مضراب (از آثار خودشان)

3- شعرخوانی آیینی اعضاء تک‌مضراب (درصورت وجود وقت)

 

برای دریافت نشانی عدد 4117 را به سامانه‌ی‌ 30003300400000 (14 رقم) ارسال نمایید.

 

توضیحات (لطفا با دقت مطالعه کنید!):

1- ساعت شروع جلسه راس ساعت 15و پایان آن راس ساعت 17 خواهد بود. بنابراین از دوستان تقاضا می‌شود مثل قبل، سروقت در جلسه حضور داشته باشند.

2- با توجه به زمان برگزاری این نشست، که در ایام عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام می‌باشد، شعرخوانی در این جلسه منحصرا با موضوع آیینی خواهد بود؛

3- **مهم**: از شاعران عزیز عضو تک‌مضراب و همچنین عزیزانی که علاقه‌مند به شعرخوانی در این نشست می‌باشند تقاضا می‌شود، اثر یا شعر انتخابی خود را، با ذکر مشخصات کامل (نام و نام خانواده‌گی و نام صاحب‌اثر-اگر شعر از خودتان نیست-)، در قالب یک فایل word از طریق آدرس ایمیل takmezrabgroup@gmail.com ارسال نمایند.

4- **مهم**: فرصت ارسال اثر یا شعر انتخابی، فقط تا دو روز قبل از تاریخ نشست، یعنی 19 آذرماه 1392 است؛ و این ارسال به معنای درخواست شما برای شعرخوانی، قلمداد شده و در صورت عدم ارسال، اسم شما در لیست قرار نخواهد گرفت.

5- **مهم**: از دوستان تقاضا می‌شود، در انتخاب شعر خود، نهایت دقت و سلیقه را به خرج دهند، تا شاهد خوانش آثار فاخر آیینی، چه از شعرای معاصر و چه قدما باشیم. طبیعی است که در این صورت شاهد پیشرفت سطح علمی و ادبی نشست‌های تک‌مضراب خواهیم بود. 

6- **مهم** همچنان مجبور به تذکر این نکته‌ایم که: بعضی از دوستان، دریافت پیامک تبلیغاتی را روی شماره‌ی همراه خود مسدود کرده‌اند، طبیعی است که برای این عده امکان ارسال پیامک وجود ندارد. ضمن اینکه این کار باعث تحمیل هزینه‌ی اضافی برای ما می‌شود، از این دسته از دوستان تقاضا می‌شود، برای رفع این مشکل با اپراتور خود تماس بگیرند.

7- **مهم** همچنین برای دریافت نشانی، همان طور که گفته شد، فقط و فقط عدد مورد نظر (یعنی 4117) را بدون هیچ کم و زیادی به سامانه پیامکی تک‌مضراب ارسال نمایید. سیستم منشی پیامکی بلافاصله آدرس را برای شما ارسال می‌نماید.

8- با توجه به احتمال دسترسی مشکل به فیس‌بوک، زمان و نشانی جلسه را به اطلاع دوستان برسانید.

9- هر گونه تغییر در برنامه و حضور مهمان ویژه و... از طریق به روز شدن همین رویداد (event) به اطلاع‌تان خواهد رسید.

10- با توجه به اولویت ما در استفاده از توان اهالی تک‌مضراب برای هرچه بهتربرگزارشدن این سلسلسه‌نشست‌ها، از دوستانی که به هرطریقی (از تصویربرداری و صدابرداری و هماهنگی سالن و...) می‌توانند به این امر کمک کنند، صمیمانه دعوت به همکاری می‌نماییم.

 

در پایان لازم است، از عزیزانی که برای برگزاری این نشست‌ها، به هر طریقی زحمت کشیده و می‌کشند، تشکر و قدردانی نماییم. خاصه دوستانی که در برگزاری همایش بزرگ شعر علی‌گویان زحمت وافر کشیدند؛ 

 

 

گزارش اولین و دومین همایش شعر علی‌گویان (+) (+)

گزارش سلسله‌نشست‌های ادبی تک‌مضراب (+)

آموزش فعال و غیرفعال‌کردن پیام تبلیغاتی برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل (+)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه