دعوت‌نامه‌ی ششمین نشست ادبی تک‌مضراب :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

دعوت‌نامه‌ی ششمین نشست ادبی تک‌مضراب

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۴۵ ق.ظ

(برای کسانی که به هر دلیلی به تک‌مضراب دسترسی ندارند.)

ششمین نشست ادبی تک‌مضراب

پنج‌شنبه 28 شهریور 1392

از ساعت 16 تا 18

در ایام ولادت موفور السرور حضرت امام رضا علیه‌السلام

و در آستانه‌ی هفته‌ی دفاع مقدس

 

برنامه:

1-     دورخوانی غزلیات سعدی (از 110 غزل ابتدایی)

2-     شعرخوانی شاعران عضو تک‌مضراب (از آثار خودشان)

3-     شعرخوانی آزاد (در صورت وجود وقت)

 

برای دریافت نشانی عدد 4116 را به سامانه‌ی‌ 30003300400000 (14 رقم) ارسال نمایید.

(اگر قبلا در سامانه‌ی پیامکی عضو شدید، لازم به ارسال مجدد این شماره نیست).

 

توضیحات (لطفا با دقت مطالعه کنید!):

با توجه به حضور فعالانه و زیاد دوستان و احتمال تغییر مکان جلسه، لذا تغییراتی در نحوه‌ی برگزاری جلسه اعمال می‌شود که توضیح این تغییرات به شرح ذیل می‌باشد:

 

1- ساعت شروع جلسه راس ساعت 16 و پایان آن راس ساعت 18 خواهد بود. بنابراین از دوستان تقاضا می‌شود مثل قبل، سروقت در جلسه حضور داشته باشند.

2- شعرخوانی در این جلسه منحصرا از غزلیات سعدی خواهد بود؛ مگر شاعران عضو تک‌مضراب که می‌توانند بعد از سعدی‌خوانی، یک اثر از خود را بخوانند.

3- غزل انتخابی شما از سعدی، باید از 110 غزل ابتدایی دیوان باشد. برای اینکه از خواندن غزل تکراری جلوگیری شود، لطف کنید غزل انتخابی خود را همراه مشخصات خود در قالب یک فایل word به آدرس ایمیل takmezrabgroup@gmail.com ارسال نمایید. اگر غزل تکراری انتخاب شده باشد به اطلاع فرستنده می‌رسد، تا غزلی جدید (از بین همان 110 غزل ابتدایی) انتخاب کند.

4- از شاعرانی که عضو تک‌مضراب نیستند اما مایلند اثری از خود را بخوانند نیز تقاضا می‌شود، اثر خود را درست به همین شیوه، ارسال نمایند.

5- **مهم**: فرصت ارسال غزل انتخابی و اثرتان، فقط تا سه روز قبل از تاریخ نشست، یعنی 25 شهریور ماه 1392 است؛ و این ارسال به معنای درخواست شما برای شعرخوانی، قلمداد شده و در صورت عدم ارسال، اسم شما در لیست قرار نخواهد گرفت و به این ترتیب توفیق شنیدن صدای‌تان را در نشست نخواهیم داشت.

6- اگر مایلید، غزلی انتخابی خود را شرح و توضیح دهید، آماده‌گی خود را به همراه غزلی که ارسل می‌کنید، اعلام فرمایید (از برگزاری جلسات تک‌مضراب به صورت کنفرانس‌های علمی – ادبی، به شدت استقبال می‌کنیم). 

7- با توجه به تغییر احتمالی مکان و شیوه اداره‌ی جلسه، اسامی دوستانی که غزل انتخابی و اثر خودشان به دست ما برسد، بر اساس حروف الفبا تنظیم، و از آن‌ها دعوت به شعرخوانی خواهد گردید.

8- با توجه به تعداد زیاد شرکت‌کننده‌گان، دور دوم شعرخوانی در این نشست وجود ندارد، مگر اینکه وقت این اجازه را بدهد.

9- ممکن است شما، دریافت پیامک تبلیغاتی را روی شماره‌ی همراه خود مسدود کرده‌ باشید، بنابراین طبیعی است که امکان ارسال پیامک برای شما وجود ندارد. از شما تقاضا می‌شود، برای رفع این مشکل با اپراتور خود تماس بگیرید و عضو سامانه پیامکی شوید.

10- هر گونه تغییر در برنامه و حضور مهمان ویژه و... از طریق به روز شدن همین پست به اطلاع‌تان خواهد رسید.

 

 

در پایان لازم است، از عزیزانی که برای برگزاری این نشست‌ها، به هر طریقی زحمت کشیده و می‌کشند، تشکر و قدردانی نماییم.

 

 

نظرات  (۱)

  • محمد کاظمی نیا
  • سلام.
    به قول مرحوم آقای بهجت: سالبه ی جزئیه عکس مستوی نداره...

    من طلبه ی اصفهانم و از تهران دور

    ممنون از لطفتون
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام 

    ما به هر حال ارادت داریم
    سلامت باشید

    یاعلی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    هدایت به بالای صفحه