آئین رونمایی از کتاب «تحریر الاصول» آیت‌الله جوادی آملی برگزار شد. :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آئین رونمایی از کتاب گرانسنگ «تحریر الاصول»، تقریر درس خارج اصول حضرت امام خمینی (ره) توسط  حضرت آیت الله جوادی آملی، در سالن همایش‌های بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزار گردید.

بر اساس این گزارش: در این مراسم که با حضور اساتید، علما، فضلا و طلاب حوزه‌ی علمیه و همچنین دانشگاهیان و صاحب‌نظران برگزار شد، حضرت آیت‌الله جوادی آملی و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی به ایراد سخن پرداختند.

کتاب گرانسنگ «تحریر الاصول» تقریر درس خارج اصول حضرت امام خمینی (ره) توسط حضرت آیت‌الله جوادی آملی می‌باشد که در چهار مجلد به زیور طبع آراسته گردیده است.

 

ماجرای عدم اجازه‌ی ۶۳ ساله‌ی آیت‌الله العظمی جوادی آملی برای چاپ کتاب «تحریر الاصول»

حضرت آیت‌الله جوادی آملی  نیز در این مراسم، درباره‌ی تاخیر اجازه‌ی چاپ این اثر، اظهار داشتند: «این کتاب که تقریر درس خارج اصول حضرت امام خمینی (ره) است، متعلق به ۶۳ سال پیش می‌باشد که تا امروز اجازه‌ی چاپ آن را نمی‌دادیم، چون نگران بودیم که معاذالله ما را درگیر القاب و اوصاف و خیال کند، اما اینک که در پایان عمر هستیم و هیچ نگرانی از این بابت نداریم، اجازه‌ی چاپ این اثر را دادیم.»

این مرجع تقلید با تاکید بر مطالعه‌ی کتاب «کشف الغطاء» توسط طلاب حوزه ادامه دادند: «صاحب جواهر کسی بود که ما را با مرحوم کاشف الغطاء آشنا کرد، این کتاب کشف الغطاء ۴ جلدی، باید کتاب بالینی همه‌ی شما حوزویان باشد که هم بخوانید و هم درس بدهید اگر می‌خواهید که عالم بشوید.»

 

* این خبر توسط حقیر خلاصه شده است، علاقه‌مندان می‌توانند برای مطالعه‌ی کامل این گزارش و خلاصه‌ی سخرانی‌های ایرادشده در این جلسه، به این لینک مراجعه نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه