آخرین فیلمی که دیدم! :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

آخرین فیلمی که دیدم!

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۰۸ ب.ظ

سلام

خیلی قبل‌تر از این وقت بیشتری داشتم -یا می‌گذاشتم- برای فیلم‌دیدن. فیلم‌هایی که فکر می‌کردم یا می‌خواندم و می‌شنیدم که دارای مطلبی، حرفی و ارزشی هستند را می‌دیدم. جالب‌تر اینکه بعد از دیدن هر فیلم نظرم را درباره‌اش می‌نوشتم و در کنار فیلم در یک فایل مخصوص و هم‌نامش ثبت کرده و نگه می‌داشتم. (گفتنی است در یک اقدام انقلابی شاید، تمام فیلم‌ها و نوشته‌هایم را معدوم کردم.) البته حوصله‌ی زیاد، ‌وسعت وقت بیشتر و لپ‌تاپم هم مزید علت فیلم‌نگاه‌کردنم بودند. البته رفیق بد و زغال خوب هم بی‌تاثیر نبود [دونقطه‌دی].

بگذریم؛ آخرین فیلمی که دیدم -همین چندشب پیش- آخرین نسخه‌ی ماموریت غیرممکن با عنوان ملت یاغی (Mission Impossible Rogue Nation 2015) بود -یاغی هم خودشونن و هفت‌جدشون-. محصول سال ۲۰۱۵ با بازی تام کروز و لابد دوستانش. قصد نوشتن درباره‌ی فیلم را ندارم، اما برای یکی مثل بنده چندچیز در این فیلم جلب توجه می‌کند که فقط یکی از آن‌ها را می‌گویم: این‌بار و در این نسخه از این -فعلا- پنج‌گانه، دیگر از محصولات أپل خبری نیست و غیر از یکی دوصحنه که در آن‌ها لپ‌تاپ دل و... دیده می‌شود در باقی صحنه‌ها بازیگران -اصلی- از محصولات مایکروسافت استفاده می‌کنند: ویندوزموبایل و سرفیس و غیره که الهی کوفت‌شان شود. ضمنا بنده اصلا و اصولا آدم حسودی نیستم.

والسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه