آخه چی بگم؟؟؟!!! :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

آخه چی بگم؟؟؟!!! آخه چی بگم؟؟؟!!!

چهارشنبه, ۵ مرداد ۱۳۸۴، ۰۴:۳۵ ق.ظ

سلام

خوبین؟ خوش می‌گذره؟ خب شکر خدا؛ عرض کنم خدمت شریف شما که:

بابا به خدا منم با شما هم‌عقیده‌ام؛ حالا آدم دلش نمی‌خواد یه مطلب رو تو تلخند ثبت کنه، باید این‌جوری همه حال‌شو بگیرن؟؟؟ حیف که شکلک‌های میهن‌بلاگ کار نمی‌کنه وگرنه بهتون نشون می‌دادم که دارم مثل ابر بهار گریه می‌کنم.

بله! به نظر من هم یکی از بدبختی‌هایی که گریبان‌گیر مردان ماست همینه که در بیان احساسات‌شون مشکل دارن؛ اصلا کی گفته که اگه مرد گریه کنه ضایع است؟؟؟!!!

آهای! ایها الناس! به خدا مرد هم آدمه، اونم دل داره، گاهی که نه، بگو خیلی وقتا دلش می‌گیره، بغض می‌کنه؛ و... با یه دنیا امید میاد خونه که مثلا برا همسر خودش درد دل کنه اما... .

بیچاره اگه گریه کنه‌ها، دیگه نگو!

ای بابا چرا مشکلات بیرونو آوردی تو خونه و باید مشکلات پشت در خونه بمونه و از این حرفای روشن‌فکرمآبانه... . (این یه تیکه‌ش خیلی با کلاس شد! نه؟)

خیلی خیلی کم پیدا می‌شن خانومایی که این احساس همسر خودشون رو درک کنند و راست می‌گه اون دوست‌مون که نظر داده بود: این در بین ما بد جا افتاده که یه مرد هم گاهی گریه کنه. و اگه این اتفاق بیفته، وای... .

آخه مرد هم مگه گریه می‌کنه؟؟؟ مگه مردا چیشون از زن‌ها کمتره که... . و باز هم:

آهای! آهای! به جون «خون خامه» این مطلب یه طنز بود و دقیقا نقطه‌ی مقابل این تفکر که: زشته که یه مرد گریه کنه. به نظر من که خیلی هم قشنگه و اتفاقا لازم، که مرد هم گریه کنه تا لااقل بهش نگن سنگ‌دل!

آهای! خون خامــــــــــــــه! کیمیاتو کشتن!!!

کمــــــــــــــــــــــــــــــــک!!!

یاعلی

  • ناصر دوستعلی

تلخند

روزنوشت

مرد

گریه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه