آمریکا کوچولو :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

آمریکا کوچولو آمریکا کوچولو

يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۰۴ ب.ظ

پیامبر اعظم صلى‌الله علیه و آله:

«کَفى بالمَرءِ مِن الکذبِ أن یُحَدِّثَ بِکُلِّ ما سَمِعَ».

«براى دروغ‌گویى آدمى همین بس که هر چه مى‌شنود [را] بازگو کند.» میزان الحکمه، جلد ۱۰، صفحه‌ی ۶۸

حالا هی تا می‌شنوی، می‌خونی و می‌بینی، بدون تحقیق، بررسی و راستی‌آزمایی reshare کن!

برادر من! خواهر من! عزیز من! فدات شم! قربونت برم! ما همه یه آمریکا کوچولو تو خودمون داریم و تا اونو مهار نکنیم از پس این آمریکا بزرگه بر نمیاییم، اگرم بربیاییم خودمون آخرش بدجوری می‌خوریم زمین.

اون تجاوز می‌کنه به حریم هوایی یه کشور و یه مامور عالی‌رتبه‌ی نظامی یه کشور دیگه رو ترور می‌کنه، من سیگار می‌کشم و به حریم هوایی نفر بغلیم تجاوز می‌کنم و تو زودمرگیش تاثیر می‌ذارم. فرق‌مون فقط تو بزرگی و کوچیکی و تو پرزوری و کم‌زوریه. یا به قول خودمون: آب ندیدیم وگرنه شناگرای ماهری هستیم. همین!

می‌دونم ممکنه خیلی‌ها بگن: این چه ربطی به اون داره؟ باشه، ربط نداره! اتفاقا بنده هم اصراری به اثبات مربوط‌بودن یا نبودن‌شون ندارم، شما هم می‌تونی بری حال‌شو ببری!

ببخشید که حرف‌های صریح و چیزایی که خط فکری‌مو مشخص می‌کنه رو، رک و راست می‌گم و پست‌شون می‌کنم که هم جلو چشم خودم باشه هم بقیه و مثل خیلی‌ها تو استوری «خودمحوشو» نمی‌ذارم!

نظرات  (۱)

  • اشکان ارشادی
  • سلام بزرگوار

    چه خوب توضیح دادید

    واقعا لذت بردم

    حقیقت شنیدم که اکثرا فقط دو خط اول مطلب می خوانند و این رقم ۹۶ درصد از کاربران و وبداران هست

    کاش فضا برگرده مثل همان دهه هشتاد که شما تجربه کردید

    من ۳۵ ساله هستم ولی لپ تاپ نداشتم ، برای بچه‌ها بعنوان نویسنده مینوشتم و گاهی داخل ورد مینوشتم و خلاصه اینجور

    اولین تجربه‌های وبدار شدنم تلخ بود ، نابجا مسدود شدم ، با اعتماد اشتباه همه‌ی مطالبم را حذف کردند ، نمیدانستم از اعتماد سواستفاده می‌کند و همه‌ی مطالبم یک شبه حذف می‌کند  ، نمیدانستم باید با پشتیبانی اطلاع میدادم و خلاصه اینها

    بلاگفا فقط بخاطر ، تعدد پست و اسکریپ خوبه ، بلاگ اسکای بی نظیره بخاطر پیکوفایل و کانال نماشا

    ولی بیان از همه بهتره

    قصد دارم ، شده تعدد پست و فایل بخرم ولی در بیان جمع باشه

    در مورد برنامه نویسی

    درست می فرمائید ، حقیقت دنبال یک کار دفتری هستم و مدرک عالیه دانشگاهی ادبیات و تاریخم بکارم نیامد و الان تشویقم کردند تا بعد از icdl ، HTML

    , css و جاوا و پایتون یا پی اچ پی بخوانم و مدرکش بگیرم تا کاری دفتری یا پروژه‌ای داشته باشم

    الان پیشرفتم تقریبا خوبه

    آقای دوستعلی مطلبهای منهم بلند بود ولی بچه‌ها اینقدر گفتند و گفتند که دیگه سعی می‌کنم متوسط باشه

    آقا دوستعلی ، خدا شاهده اکثر مطلبهای جدید شما را خوانده‌ام بخصوص جمعه ها با حافظ ، ولی نمیدانم چگونه ارتباط با وب شما در حد ارائه دیدگاه برقرار کنم

    وب بی نظیری دارید

    پاسخ:
    سلام آقا
    ارادت

    بعید می‌دونم زمان به اون موقع برگرده 
    هرچند خودم هم آرزوشو دارم

    بنده تقریبا تو تمام سرویس‌های وبلاگ‌دهی وبلاگ داشتم
    اگر فقط می‌خوایید وبلاگ بنویسید و عکسی و فیلمی منتشر کنید
    بهتر از بیان گیتون نمیاد
    مگر چیز دیگه‌ای تو ذهن‌تون باشه

    اگر هدف از یادگیری طراحی وب گرفتن تخصص و نهایتا کار پیداکردنه که
    یادگرفتنش اشکالی نداره 
    با قدرت ادامه بدید
    اما اگر فقط می‌خوایید برای سر و سامان دادن به وبلاگ‌تون یادش بگیریدش
    همون که تو وبلاگ‌تون عرض کردم نظر حقیره

    شما لطف دارید 
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    هدایت به بالای صفحه