از سرویس‌دهی مخابرات اصلا راضی نیستم! :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

از سرویس‌دهی مخابرات اصلا راضی نیستم!

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ب.ظ

سلام

از اذان ظهر تا همین الان منتظر آپلودشدن یک فایل حدودا ۸ مگی بر روی هاستم هستم. عمق فاجعه درک شد؟! از اذان ظهر یعنی حدود ساعت ۱۲ تا الان یعنی حدود ساعت ۱۸:۳۰٫ بیش از یک‌ماه پیش هم با استفاده از سامانه‌ی ۲۰۲۰ برای خط خانه، اینترنت سفارش دادم. اما اگر شما به کره‌ی ماه سفر کردید بنده هم اینترنت را در خط منزل استفاده کردم.

خدمات‌دهی جناب مخابرات در اینترنت پرسرعت علی‌رغم تبلیغات آنچنانی‌اش واقعا به درد نمی‌خورد. قبوض پر از تبلیغات که فقط با یک تماس ‌تلفنی، اینترنت چنین و چنان داشته باشید و کلی حرف‌های دیگر که پر هستند از خالی.

چون قرار دارم سر فرصت مطلبی راجع به درآمد حاصله از این راه که به جیب مخابرات و دولت می‌رود بنویسم، به همین مقدار بسنده می‌کنم که اگر درآمد حاصله از این سرویس و خدمات‌دهیِ عدم مطابق با تبلیغاتی که می‌کنند حرام صریح نباشد بعید می‌دانم پاک باشد و لااقل شبهه‌ناک نباشد.

شما تصور کنید این همه در اسلام راجع به لقمه‌ی حلال و حرام و اثرات آن بر زندگی، گفته و سفارش شده است. و حالا تصور کنید تزریق این همه پول –لااقل- شبهه‌دار را به بدنه‌ی دولت و سیستم که قرار است با آن کار کرده و دوباره برگرداند به چرخه‌ی اقتصادی مملکت، چه آشی می‌شود برای خودش.

جناب دولت و مخابرات و...! جنابان مسئولین خدمات‌رسانی و خدمت‌رسانی به مردم این مملکت! بنده به سهم خودم از خدمات‌دهی شما در عرصه‌های گوناگون راضی نیستم. قبول دارم که قسمتی از ضعف در سیستم برمی‌گردد به ساختار و فرهنگ عمومی و چه و چه، اما با همه‌ی اینها نمی‌توانم دلم را از شما راضی کنم. به هر حال بنده و امثال بنده برای دریافت خدماتی که شما برایش تبلیغات آن‌چنانی هم کردید، هزینه صرف کردیم. دیگران خود دانند اما بنده از خدمات‌رسانی شما راضی نیستم. و چون دستم به شما نمی‌رسد و اگر برسد فایده‌ای ندارد، قرارمان لابد می‌افند برای آن طرف.

والسلام

نظرات  (۲)

متاسفانه مشکل اصلی مملکت اینه که دزد رفیق قاضیه
هیچ کاری هم نمیشه کرد فقط باید موکول کنید به روز معاد
پاسخ:
چه عرض کنم والا


نظرات ناشناس رو دوست نمی‌دارم
:(
  • خواندنی ها
  • منم شنیده بودم اینترنت مخابرات خیلی ضعیفه
    من از اسیاتک استفاده میکنم و خیلی راضی ام

    پاسخ:
    ضعیف نیست
    افتضاحه

    بله! شرکت‌های خصوصی کمی بهترن
    اونم به خاطر حجمی بودن فروش‌شونه

    البته مخابرات عزیز
    رو فیبرنوری انحصارا خودش سرویس -خوب- می‌ده
    تو محل ما که اینطوریه

    :(
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    هدایت به بالای صفحه