تست فراموش‌شده‌ی «محصول در دست بچه» :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

تست فراموش‌شده‌ی «محصول در دست بچه»

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۲:۰۴ ب.ظ

مفروض که بهترین و قوی‌ترین شرکت ساخت محصولات الکترونیکی، مخصوصا تبلت و گوشی و این چیزا apple یا همون سیب خودمون باشه.
لابد شرکت به این عظمت برای محصولاتش تست‌ها و آزمایش‌های ویژه‌ای می‌ذاره و بعد محصولشو ارائه می‌کنه. مثلا اگه یادتون باشه ادعای نشکن‌بودن صفحه‌نمایش iphon 4 تا جایی پیش رفته بود که می‌گفتن: سیب اعلام کرده هر کسی بتونه صفحه‌نمایش این گوشی رو بشکنه، شرکت بهش یه دونه iphone 4 رایگان می‌ده.
اما حقیر فقیر فکر می‌کنم آزمایشی رو که هم سیب، هم باقی شرکت‌ها به احتمال قوی انجامشو فراموش کردن آزمایش «محصول در دست بچه» باشه. 
اصلا من نمی‌دونم این بچه‌ها چطورین که اگر تازه از حموم دراومده باشن و تبلت و گوشی رو بگیرن دستشون —حالا چه یه دقیقه چه یه ساعت—  و تو هم تازه صفحه‌شو تمیز کرده باشی، وقتی بهت پس می‌دن انگار از تو دهن یه دایاناسور گرسنه که چشمش به غذا افتاده و کنترل بزاق دهنش رو دیگه نداره کشیدی بیرون. فقط باید ببری صفحه‌نمایش رو کیسه بکشی تا دوباره زنده بشه.
من از شرکت‌های تکنولوژی‌سازی تقاضا می‌کنم این تست رو جزء تست‌های ویژه‌شون قرار بدن. بنده هم می‌تونم به عنوان کمک به علم و تولید علم، دوتادخترم رو —با حقوق مکفی—  تا قبل از سن مدرسه به عنوان تستر افتخاری محصولات‌شون — البته همراه با خانواده‌— بفرستم به شرکت سیب، فقط.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه