دوره‌ی ختم قرآن :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

دوره‌ی ختم قرآن دوره‌ی ختم قرآن

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۶ ب.ظ

سلام

ماه عزیز و مبارک رمضان، ماه خدا و ماه بهار قرآن است. طبق روایات خواندن هر آیه در این ماه برابر است با ختم کامل مصحف شریف و حساب‌کردن ثواب اعمال در این ماه جز از خود حضرت حق‌تعالی ساخته نیست.

از کارهای خیری که خیلی‌ها در این ماه انجام می‌دهند قرائت و ختم قرآن و اهداء ثواب آن به روح درگذشتگان خود: پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ و… است. کسانی که خود توانایی انجام ختم کامل قرآن را دارند که خود مشغول می‌شوند و کسانی که به هر دلیلی توانایی آن را ندارند اصطلاحا کسی را اجیر می‌کنند تا در مقابل اجرتی، این کار را برای آن‌ها انجام دهد.

از قدیم رسم بر این بوده که انجام ختم قرآن یا گرفتن روزه و خواندن نماز استیجاری به کسانی محول گردد که به لحاظ مالی در مضیقه هستند و اجرت این کار بتواند گره کوچکی از زندگی آن‌ها باز کند. مثلا طلابی که برای خواندن درس مهاجرت کرده و شهریه‌ی طلبگی کفاف زندگی آن‌ها را نمی‌دهد. البته از دلایل مهمی که این‌کار بیشتر به طلاب واگذار می‌شود آشنایی آن‌ها با مبانی شرعی انجام این قبیل امور است که خدای‌ناکرده ذمه‌ی کسی بابت انجام ناصحیح عمل مورد نظر مشغول نشود.

اگر شما هم از آن دسته از کسانی هستید که به هر دلیلی نمی‌توانید خودتان ختم قرآن کنید می‌توانید به سایت رهبری با استفاده از این لینک مراجعه و به صورت آنلاین سفارش ختم قرآن داده و اجرت آن را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنید.

حقیر نیز کسانی را که در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند می‌شناسم که می‌توان با دادن اجرت یک ختم قرآن یا بیشتر به آن‌ها مشکلی کوچک از دریای مشکلات‌شان را فقط کمی کم‌رنگ کرد. در صورت تمایل می‌توانید مبلغ اجرت یک ختم قرآن که در سایت رهبری ۲۵۰ هزارتومان تعیین شده را از طریق لینک زیر پرداخت کنید و بعد از طریق ثبت نظر در پای همین پست، یا از طریق ارسال ایمیل به آدرس kimia514@gmail.com  و یا از طریق آیدی تلگرامی @channelsadmin نام و نام‌خانوادگی، شماره‌ی پیگیری مبلغ پرداختی و نام، نام‌خانوادگی و نام پدر کسی که می‌خواهید قرآن برای او و به نیابت از طرف او خوانده شود را برای حقیر ارسال نمایید.

مهم: اگر این مطلب را در سایت کیمیا ملاحظه می‌کنید، بعد از پرداخت موفق به صورت خودکار به صفحه‌ی تماس با ما منتقل می‌شوید. لطفا اطلاعات درخواستی را به همان‌ترتیب که ذکر گردید به صورت دقیق وارد کنید.

نکته‌ی بسیار مهم: پرداخت وجوهات شرعی مثل خمس و زکات و غیره را فقط باید با مراجعه به دفتر مرجع تقلیدتان پرداخت کنید. و آنچه در اینجا آمده است شامل این وجوهات نمی‌شود.

التماس دعا

یاعلی

ناصر دوستعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه