سردار شهید حسین اسماعیل کاخ (شهید دفاع مقدس) :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

سردار شهید حسین اسماعیل کاخ (شهید دفاع مقدس) سردار شهید حسین اسماعیل کاخ (شهید دفاع مقدس)

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۰۰ ب.ظ

شهید اسماعیل کاخ از همان کودکی اعتقادی راسخ به اسلام داشت. تحصیلات ابتدایی را تا کلاس ششم در روستای زادگاهش پشت سر گذاشت. ایشان به علت مسائل خانوادگی به کرمان آمد تا از این طریق به خانواده‌ی خود کمک کرده باشد. به همین علت ترک تحصیل کرد و مشغول کار شد.

با شروع فعالیت‌های انقلابی همیشه در تظاهرات و شعاردادن علیه رژیم پهلوی شرکت جست. با پیروزی انقلاب اسلامی وارد سپاه شد تا از این طریق خدمتی به اسلام کرده باشد، در همان اوایل به جبهه‌ی غرب و جنوب رفت و نقش مهمی در عملیات‌ها داشت. خستگی‌ناپذیر بود و سرّی‌ترین اموال لشکر را نگهداری می‌کرد. و به قول حاج قاسم سلیمانی حسین { ابرمرد دشت جبهه‌های جنگ بود، هم سلمان بود، هم ابوذر}

[او] سرانجام در ادامه‌ی عملیات والفجر ۸ درجبهه‌های جنوب بر اثر راکت دشمن شربت شهادت را نوشید. (برگرفته از http://qm313.com، کاری از تیم دفاع مقدس قبیله‌ی منتظر به نقل از ساجد کرمان)

 شهید حسین اسماعیل کاخ

فرازی از وصیتنامه:

اگر ما عزم را جزم و قدم‌ها را استوار نمودیم و به امید آن نبرد آمدیم از دو حال بیرون نیستیم یا اینکه شهید می‌شویم که این افتخار ملت عزیز ما هست و آرزوی بزرگان دین ما و اگر پیروز شویم با شرف و عزت در زیر بیرق اسلام زندگی می‌کنیم. آن‌چه که مسلم است ملت عزیز ما به رهبری امام امت زیر بار ذلت و خواری نخواهد رفت.

پیام حقیر به دوستان و برادران و ملت عزیز این است که امام را تنها نگذارید. همین‌طور که تنها نگذاشتند و فرامین امام را مو به مو اجرا کنند. دولت را یاری نمائید، مادامی که امام تاکید کنند. دولت را، مجلس را، و هر نهاد دیگری را، بر ما تکلیف است که تقویت کنیم، گوش به فرمان امام باشید. (برگرفته از http://qm313.com، کاری از تیم دفاع مقدس قبیله‌ی منتظر به نقل از ساجد کرمان)

 

شهادت: ۱۳۶۵/۱/۸؛ جبهه‌ی جنوب، عملیات والفجر ۸

 

* منبع: نرم‌افزار روزنگار شهدا (کانون گفتگوی قرآنی)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه