شنوتو :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

شنوتو شنوتو

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۱۳ ق.ظ

یادتان هست که گفتم من اول متن‌محور و بعداً صدامحور هستم؟ دوست دارم بخوانم و بعد از آن ترجیح می‌دهم بشنوم؟ گفتم که تا امروز یک شبکه‌ی اجتماعی خوب که بشود در آن صدا اشتراک‌گذاری کرد ندیدم و کسی هم چیزی معرفی نکرده است؟

حالا خبر خوب و خوش برای علاقه‌مندان این‌که فکر می‌کنم موفق شدم یک شبکه‌ی اجتماعی صدامحور پیدا کنم. زیاد قدرتمند نیست اما بدک هم نیست، هم نسخه‌ی تحت وب دارد -بر خلاف اینستارادیو- هم اپلیکیشن اندرویدی که -ایضا بر خلاف اینستارادیو- کار می‌کند.

امکان پخش زنده هنوز ندارد، اما می‌توانید صدای خود را ضبط کنید، ویرایش کنید، مثلا موسیقی به آن اضافه کنید و نهایتا یک پادکست ۶۰ مگی بسازید و در آلبومی که مناسب آن ساخته‌اید و زیرمجموعه‌ی موضوع مد نظرتان آپلودش کنید. ۶۰ مگ محدودیت حجمی هر فایل است اما بارگذاری چندین و چند فایل برایتان مقدور است.

اگر برنامه‌ساز هستید می‌توانید فایل تولیدشده‌ی خود را بفروشید. کاربران حساب خود را شارژ می‌کنند و فایل‌های پولی را می‌شنوند و یا دانلود می‌کنند و مبلغ فایل از حسابشان کسر می‌شود. امکان دانلود فایل‌ها هم به صورت تک‌تک و هم در قالب یک فایل زیپ وجود دارد. این شارژ حساب و غیره برای شما هم ممکن است، یعنی می‌توانید فقط شنونده باشید.
می‌شود حساب‌های مورد علاقه‌ی خود را فالو کنید و از آخرین‌های آن‌ها مطلع شوید، لایک کنید و نظر ثبت کنید. فایل‌های مورد نظر خود را در شبکه‌های اجتماعی یا سایت یا وبلاگ خود با استفاده از کد پیش‌ساخته‌ای که سایت در اختیارتان قرار می‌دهد، منتشر کنید.

خلاصه اگر اهل صدا هستید این شبکه‌ی اجتماعی  بدک نیست.

بنده هم یک حساب با همان سر و شکل اینستاگرامم، در آن‌جا ساختم و کم‌کم دارم آلبوم ایجاد و صدا بارگذاری می‌کنم: مثل جرعه‌نوش، منبر، تک‌مضراب و کتاب‌های صوتیی که تا حالا تولید کردم. خوش‌حال می‌شوم اگر شما را آن‌جا ببینم و با افتخار حساب کاربری شما را فالو کنم و تولیدات صوتی فاخر شما را بشنوم.

مثلا می‌توانید شعرخوانی‌های خود، قطعه‌ی موسیقی مورد پسند خود، یا حتی اگر توان و قدرت و امکاناتش را دارید شبکه‌ی رادیویی اینترنتی خود را آن‌جا بسازید.

اگر حساب کاربری ساختید من را بی‌خبر نگذارید.

راستی یادم نرود که بگویم: اسم این شبکه‌ی اجتماعی «شنوتو» است.

ارادت 💚

نظرات  (۱)

سلام ممنون از سایت خوبت به من هم سر بزن

http://majnonyar.rozblog.com/
پاسخ:
سلام
ممنونم

ایشالا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه