بخوانید و بدانید...! :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

بخوانید و بدانید...! بخوانید و بدانید...!

جمعه, ۱۷ تیر ۱۳۸۴، ۰۵:۴۷ ق.ظ

سلام

به سلامتی ان‌شاءالله! شکر خدا همه دیگه لااقل یه مطلبو دادن. حالا دیگه وقتشه، یه خورده دقیق‌تر براتون بگم که هر کسی چه مطلبی می‌نویسه تا بدونید اگه سوالی دارید در هر قسمت با چه کسی باید مطرحش کنید.

وبلاگ کیمیا، فعلا در ده موضوع فعالیت می‌کنه که تقریبا هر کدوم از اونا رو یه نفر می‌نویسه و خب بدیهیه که بعضی از موضوعات مرزبردار نیست، پس همه، تو اون قسمت‌ها مطلب می‌دن؛ اما...

۱- عمومی: که از اسمش معلومه که  همه‌ی بچه‌ها می‌تونن توش مطلب بدن.

۲- مذهبی-اعتقادی: اصل این موضوع رو هادی مدیریت می‌کنه و در واقع مدیر این قسمت ایشونه ولی گاهی بدون اجازه‌ی ایشون من هم اینجا مطلب می‌دم.

۳. ادبیات و شعر: متاسفانه با تمام اهمیتی که برا من داره، هنوز یک نفر به عنوان مسئول این قسمت نداریم، ولی خب این قسمت از اون قسمت‌هاییه که همه‌ی بچه‌ها می‌تونن توش مطلب بدن، مگه اینکه تبدیل به یک بخش کاملا تخصصیش کنیم.

۴- روان‌شناسی: مدیر و مسئول این قسمت نگینه و مطالب این قسمت رو ایشون می‌نویسن.

۵- هنری: ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! (پیداش کردین منم خبر کنین؛ ستاره‌ی سهیله)

۶- اخبار: بله! بعد از مدت‌ها ایشون هم شروع کرد به کار! این قسمت رو شاهرخ می‌نویسه و از این به بعد می‌تونین خبرهای داغ به داغ رو تو وبلاگ کیمیا بخونین، از خبرهای سیاسی گرفته تا هنری و...

۷- پرسش و پاسخ: این قسمت برای پاسخ به سوالات شما ایجاد شده، البته مسائل مهمی در غالب پرسش و پاسخ در این قسمت مطرح می‌شه که خیلی مفیده. البته شما هم می‌تونید همون‌طور که گفتم سوالاتونو مطرح کنین تا جواب اونو بگیرین.

۸- حضرت مهدی (عج): به هر حال حق بزرگی که قابل اندازه نیست به گردن ما داره؛ ایشون واسطه‌ی فیض الهییه؛ حتما یه قسمتی با نام ایشون که امام حی و زنده‌ی ماست باید در وبلاگ قرار می‌گرفت که الحمد لله و به عنایت خودش این اتفاق افتاد. این قسمت هنوز مسئول مستقیم نداره؛ البته به یکی از دوستام پیشنهاد دادم، اگه... ان‌شاءالله که قبول می‌کنه.

۹- مشاوره: در این قسمت از مطالب عارف استفاده می‌کنیم. البته خود ایشون بیشتر درباره‌ی زمینه‌ی کاریشون توضیح خواهند داد تا دقیقا بدونید چه مطالبی در این قسمت ثبت می‌شه.

۱۰- فرهنگ جبهه: این یکی هم اگه نبود خداییش ضایع بود، الحمد لله که هست؛ این قسمت رو ندای سبز می‌نویسه که ما هم منتظریم بیشتر و بیشتر از مطالبش تو این قسمت استفاده کنیم. همه می‌دونیم که می‌تونه موضوع بسیار وسیع و فعالی بشه. ندای سبز ما، هر گلی زده به سر خودش زده.

۱۱- اجتماعی: این قسمت زیر نظر سوگلی که منت گذاشتن و دعوت به همکاری ما رو قبول کردن، اداره می‌شه؛ منتظریم که مطالب ایشون رو هم که دارای قلم بسیار زیبا و جذابی هستن ببینیم. پس معلوم شد در هر قسمتی که سوال براتون پیش میاد باید از کی بپرسین، پس حتما بپرسین و نظر بدین!

تذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسه که هر کدوم از دوستان من در زمینه‌ی تخصصی و نیمه‌تخصصی خودشون مطلب می‌دن، در واقع مطالبی که شما مطالعه می‌کنین همه، دارای مبانی محکم علمیه، غیر از اون بخش‌هایی که جنبه‌ی همگانی‌تری داره، مثل ادبیات و شعر؛ تکلیف بخش عمومی هم که معلومه؛ و یه نکته‌ی دیگه: این موضوعات، موضوعات نهایی وبلاگ نیستن، اگر احساس بشه که باید موضوعی به وبلاگ اضافه بشه حتما می‌شه که البته در این قسمت هم‌کاری برو بچه‌های با صفای میهن‌بلاگ رو خیلی می‌طلبه که تا الان الحمدلله، گو اینه گاهی با تاخیر، ولی آنچه خواستیم برامون انجام دادن؛ پس به کمک مسئولین میهن‌بلاگ ان‌شاءالله مشکلی در اضافه‌کردن نویسنده‌ها نداریم. باز به شرط اینکه کسی باشه بنویسه و نیاز به موضوع خاصی احساس بشه.

در آخر هم از تمام بچه‌های گروه مخصوصا نگین و عارف که اولین کسانی بودن که آمادگی و هم‌کاری خودشون رو برای ایجاد یه وبلاگ گروهی اعلام کردن و هم از تمام شما بچه‌ها و دوستان گل که میایین و وقت می‌ذارین و نظر می‌دین و ما رو با نظرات‌تون کمک می‌کنین، و هم از مسئولان میهن‌بلاگ تشکر می‌کنم.

راستی ایمیل عمومی وبلاگ kimia514@gmail.com . حالا دیگه منتظریم اگه چیزی به ذهن‌تون می‌رسه حتما با ما در میون بگذارید.

تا "بعدا"

یا علی

* تاریخ این مطلب نشون می‌ده برای ۱۳ سال پیشه. دیگه کیمیا الان اون گروه سابق نیست. خودم هستم و چند بزرگوار دیگه -از قدیمی‌ها و جدیدی‌ها- که گاهی، فقط گاهی مطلبی ارسال می‌کنند. ماییم و خودمان در یک کلام. ویرایش در تاریخ: چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۰/۲۶

  • ناصر دوستعلی

تخصص

عمومی

وبلاگ

گروه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه