سایت «کیمیا دات نت» برای دومین بار هک شد. :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

سایت «کیمیا دات نت» برای دومین بار هک شد.

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۳۶ ب.ظ

سلام

سایت کیمیا به آدرس kimiaa.net برای بار دوم هک شد. علتش خیلی چیزها شاید باشد: ضعف امنیتی ما و سایت کیمیا، مطالب مندرج در کیمیا و.... اما این دفعه از دفعه‌ی قبل بسیار جالب‌تر است.

دفعه‌ی پیش اگر یادتان باشد یک عکس برایمان گذاشته بودند و گفته بودند وضع امنیت سایت شما خیلی ضعیف است و غیره؛ اما این دفعه انگار طرف، از عربستان سعودی هک‌مان کرده است آن هم به جرم شیعه‌بودن‌مان؛ چون در صغحه‌ای که به جای کیمیا بارگذاری کرده نوشته: «این کاری است که ما با رافضی‌ها می‌کنیم».

اتفاقا دیشب داشتم از شبکه‌ی ifilm سریال امام علی علیه‌السلام را نگاه می‌کردم؛ انقدر حرص خوردم از دست این جماعت احمق اطراف حضرت امیر علیه‌السلام که نگو. تا ساعت‌ها خوابم نبرد و به همین فکر می‌کردم. سرم داشت از درد می‌ترکید.

داستان داستان حکمیت بود، برایم عجیب است که چطور یک عده آدم -که خودشان با التماس ردای خلافت را به تن امیر علیه‌السلام پوشاندند که غیر تو خلیفه‌ای بهتر از کجا بیاوریم و غیره- می‌توانند با پررویی تمام به خلیفه‌شان به زور، حکمیت را اجبار کنند و بعد که فهمیدند اشتباه کردند و این کار از همان اول، همانطور که علی علیه‌السلام فرمودند غلط بود و بیجا، دور علی علیه‌السلام را بگیرند که اشتباه از تو بود و نه از ما و -العیاذ بالله- حکم به کفر علی علیه‌السلام بدهند.  حماقت از این بیشتر؟

همین رگ و ریشه‌ی حماقت است که امروز در گوشه‌گوشه‌ی جهان آدم‌کشی و مسلمان‌کشی و برادرکشی راه انداخته و با کمک و حمایت صریح و غیرصریح رسانه‌های مختلف، به صورت هدف‌مند تبلیغ و منتشر می‌شود.بگذریم...،

اما حالا یک جورایی خوشحالم که به جرم رافضی‌بودن سایت‌مان هک شد؛ الحمدلله که ما را در جمله‌ی شیعیان امیر علیه‌السلام حساب می‌کنند، هرچند که فاصله‌ی ما تا شیعه‌گی حضرت امیر علیه‌السلام فرسنگ‌هااااست.

و نکته‌ی پایانی اینکه اگر شیعه‌گی ما یا مطالب منتشره در کیمیا باعث هک‌مان شده است، معنی‌اش این است که می‌توانیم تاثیرگذار باشیم و یا شاید تاثیرگذار بوده‌ایم. و این مسئولیت ما را درکار کردن و مسئولیت مسولان را در جمایت‌کردن، سنگین‌تر و بیشتر می‌کند.

یاعلی

 

 

دفعه‌ی پیش که هک شدیم! (+)

  • ناصر دوستعلی

IT

هک

کیمیا

نظرات  (۵)

امید وارم که پیام قبلی را نمایش بدهید

پاسخ:
نظرتون رو گفتین
و اظهار نظر هیچ اشکالی نداره

اما اگر توش توهین بود
حتما نمایش داده نمی‌شد
  • ی بنده خدا
  • عزیزم دلم میسوزه واسه همین دارم پیام میدم. اخه شما قربانیان داستان های تخیلی برادران رافضی هستید. اخه مرد مومن پیامبر ما یکی از ادم های بزرگ وخوب در طول تاریخ هستش  برای همین پیامبر که نمیاد یاران بزرگوار خودش رو از بین ادم های  بد انتخاب کنه حتما از ادم های خوب استفاده میکنه تا اسلام رو در جهان سرافراز کنه همه ی یاران پیامبر از جمله حضرت علی / ابوبکر/عمر/عثمان.  و بقیه ی یاران ان بزرگوار ایشان ادم های خوبی بودن. در طول تاریخ نشده که یک ادم خوب به همراه یاران بد به هدفش برسه ولی شده یک ادم بد بیاد و به وسیله ی فرد خوبی به اهدافش برسه و اون رو کنار بذاره.     این مثل روز روشن هستش که پیامبر ادم خوبی است و با یاران خوب خودش به هدف بزرگ یعنی سرافرازی اسلام رسیده است ودر پایان بگم همان فیلمی که شما میگید ساخت رافضیان است و هرفیلمی که واقعیت نیست . این خود ادمه که تشخیص میده مطلبی درست است یاخیر.//////موفق باشی برادر گرامی/////////////
    پاسخ:
    تمام آنچه فرمودین
    به عرایض بنده چه ربطی داشت آیا؟
    :)
    پاسخ:
    :)

    خنده‌ی تلخ من از گریه غم‌انگیزتر است
    کارم از گریه گذشته است به آن می‌خندم

    :)
  • فهیمه معماریانی
  • قبول باشه...
    پاسخ:
    سلامت باشید
  • حاصل کار جنون
  • نوش جان
    می‌ارزد برای ولایت جان بدهیم.
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    هدایت به بالای صفحه