شبی که ماه کامل شد + دانلود :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

شبی که ماه کامل شد + دانلود شبی که ماه کامل شد + دانلود

سه شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۶ ق.ظ

شبی که ماه کامل شد + دانلود

سلام

خوشبختانه یا متاسفانه اهل سینما رفتن نیستم و اگر قرار باشد فیلمی را ببینم ترجیح می‌دهم صبر کنم تا نسخه‌ی خانگی آن منتشر شود. از فیلم‌هایی که با خودم قرار دیدنش را گذاشته بودم فیلم «شبی که ماه کامل شد» است. هنوز نقدهای احتمالی نوشته‌شده درباره‌ی این اثر را نخوانده‌ام، باید فیلم را ببینم تا دچار پیش‌داوری نشوم بعد اگر حس و حال و وقتش بود نقدها را مطالعه کنم.

درباره‌ی این فیلم در صفحه‌ای که ویکی‌پدیا برای آن ساخته آمده است:

«شبی که ماه کامل شد» فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار، نویسندگی نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۷ ایران است. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره‌پردازی را به خود اختصاص دهد.

«شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالیست که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد…

این فیلم بر اساس داستان واقعی عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری است. تماشای این فیلم به افراد زیر 12 سال توصیه نمی‌شود.(+)

خب ظاهرا این فیلم باید دیدنی باشد. آن‌هایی که اهل سینمارفتن هستند لابد این فیلم را روی پرده دیده‌اند. کسانی هم که  -متاسفانه- برایشان قانون کپی‌رایت و حق نشر اهمیتی ندارد حتما تا حالا نسخه‌ی غیرپولی آن را از یک‌جایی گیر آورده‌اند و دیده‌اند اما برای امثال بنده که دوست دارند نسخه‌ای از این فیلم را با رعایت حقوق تهیه‌کنندگان آن تماشا کنند یکی دو روزی فرصت باقی است.

اگر مایلید این فیلم را با رعایت قانون کپی‌رایت تهیه کرده و ببینید می‌توانید از لینک زیر یکی از نسخه‌های مورد نظر خود را (480p، 720p، 1080p، HQ_1080p و BLURAY) انتخاب کنید و بعد از پرداخت هزینه، دانلود و در منزل تماشا کنید. برای کسانی که دستی در تولید محتوا دارند، هر چه هم اندک باشد اهمیت رعایت قانون کپی‌رایت بسیار واضح و ضروری است. 

شاید اگر فیلم را دیدم و چیزی به نظرم رسید همین‌جا منتشرش کردم.

والسلام

 

دانلود فیلم «شبی که ماه کامل شد» (کلیک کنید)

نظرات  (۱)

  • اشکان ارشادی
  • سلام 

    منهم ندیدم ولی احتمال داره ، عید نوروز پخش بشه. 

    در پناه خدا باشید.

    پاسخ:
    سلام

    بله
    تا عید نوروز هم می‌شه منتظر موند

    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    هدایت به بالای صفحه