یه سلام دیگه :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

یه سلام دیگه یه سلام دیگه

سه شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۸۴، ۰۶:۰۱ ق.ظ

سلام

می‌دونید که برای ویرایش یه متن و جلوه‌دادن به اون، می‌تونیم از ابزارها و روش‌های زیادی استفاده کنیم، که یکی از اونا استفاده‌کردن از فونت‌های متنوع در نوشته است.

من خودم تو نوشته‌هام از فونت‌های متفاوتی استفاده می‌کنم ولی از اون جهت که امکان داره کاربران وبلاگ، اون فونت خاص رو نداشته باشن، وبلاگ رو با همون فونت‌های از قبل تعریف شده می‌بینن که این از جلوه‌ی کار من و البته باقی بچه‌های گروه کم می‌کنه.

با خودم گفتم برای حل این مشکل پیشنهاد بدم اگه کسی فونت‌هایی رو که ما ازش استفاده می‌کنیم را نداره و می‌خواد وبلاگ رو به همون صورت واقعی خودش ببینه یه زحمتی بکشه: بی‌زحمت آدرس میل‌تون رو تو قسمت نظرات بذارین تا اون فونت‌هایی که ما از اون‌ها برا ویرایش استفاده می‌کنیم براتون بفرستیم تا بعد از نصب اون فونت‌ها، وبلاگ رو به همون صورتی ببینین که ما چیدیمش، چون هر فونتی که شما تو سیستم‌تون نداشته باشین، ولی ما از اون استفاده کرده باشیم -از اونجایی که سیستم شما، فونت ما رو نمی‌شناسه- به طور خودکار فونت دیفالت رو جایگزینش می‌کنه.

به هر حال این یه پیشنهاد بود برای بهتر دیدن وبلاگ. اگه دوست داشتین ایمیل‌تون رو تو قسمت نظرات همین مطلب بذارین. ضمنا اگه چیزی به نظرتون می‌رسه که می‌تونه کار ما رو قوی‌تر کنه، حتما بگین که خوشحال می‌شیم بسی فراوان، و حتما از نظرات‌تون استفاده می‌کنیم.

(((نکته: تنها مطلب ادامه‌داری رو که من روی وبلاگ قرار می‌دم و قسمت‌های مختلفش به هم مربوطه بخش امیر المومنین اسوه‌ی وحدته؛ پس برای دریافت بهتر مطالب از اول مطالعش کنید؛ و قسمتی رو از قلم نندازین)))

تا ""بعدا""

یاعلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه