چندتا اگر... - با حوصله بخوانید لطفا :) :: کیمیا

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

کیمیا؛ دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کم علم

کیمیا

دغدغه‌هایی از جنس دین، فرهنگ، ادبیات و شاید هم کمی علم

تاریخ امروز
کیمیا

سلام
۱. کیمیا -از سال ۱۳۸۴ تا حالا- دیگر تبدیل به مرجعی شده برای تمام کارهایی که در دنیای مجازی و بعضا غیرمجازی انجام می‌دهم که خیلی هم زیاد است. امیدوارم روز به روز بیشتر شود به همراه برکت.
۲. اگر دنبال چیز خاصی آمده‌اید، از قسمت موضوعات استفاده کنید؛ ضمنا از کلمات کلیدی یا همان تگ‌ها هم غافل نشوید. برای دسترسی به نام شاعران و دسته‌بندی اشعار آیینی از منوی بالای صفحه استفاده کنید.
۳. وجود شعر از شاعران مختلف در کیمیا -چه آیینی و چه غیر آن- لزوما به معنای تایید محتوا یا -احتمالا- گرایش فکری خاص شاعر نیست. اینجا در واقع دفتر شعر من است. سعی می‌کنم هر شعری که می‌خوانم را در آن ثبت کنم. در واقع این‌ها انتخاب‌های بنده نیست، فقط اشعاری است که می‌خوانم. سعیم بر این است که حتی‌المقدور شعرهایی که شاعرش ناشناس است را ثبت نکنم.
۴. اگر علاقه دارید شعرتان در کیمیا ثبت شود، بنده با افتخار در خدمتم؛ اثرتان را یا یک قطعه عکس از خودتان -جسارتا با حفظ شئونات- در اندازه‌ی ۶۶۰ در ۳۳۰ پیکسل به ایمیل kimia514@gmail.com یا آی‌دی تلگرامی @naser_doustali ارسال کنید.
فعلا همین
یاعلی

حمایت می‌کنیم
دنبال چی می‌گردید؟
پیگیر کیمیا باشید
بخش‌های ویژه
نیت کنید و هم بزنید
به کیمیا چه امتیازی می‌دهید؟
آخرین نظرات
کپی‌رایت

چندتا اگر... - با حوصله بخوانید لطفا  :) چندتا اگر... - با حوصله بخوانید لطفا :)

يكشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۸:۵۵ ب.ظ

سلام

چندتا اگر...

اگر دوست دارید در کیمیا قلم بزنید صفحه‌ی «چرا نتوانیم یک کار گروهی انجام دهیم؟» را ببینید! ما می‌توانیم کار گروهی کنیم؛ به جان خودم قسم! کاش می‌شد بنده آرزوی کار گروهی انجام‌دادن را به گور نبرم! البته از انصاف اگر نگذریم تک‌مضراب یک کار گروهی خوب بود، حیف که اوضاع بنده به هم ریخت وگرنه تا حالا تک‌مضراب هنوز به راه بود. خدا را چه دیدی شاید روزی احوالات بنده بهتر شد و تک‌مضراب دوباره راه افتاد.

اگر می‌خواهید نمونه‌ای از کتاب‌های صوتی تولید شده را بشنوید، از همین سایدبار (أعنی ستون سمت راست وبلاگ) سوندکلودکیمیا را play کنید! یا تِرَک مورد نظر خود را با اسکرول‌کردن همین سوندکلود، انتخاب کرده و بشونید!

اگر هم می‌خواهید با بنده صحبت کنید، مثلا سوالی دارید یا هر چیز دیگر، علاوه بر اینکه می‌توانید ایمیل بزنید به kimia514@gmail.com، یا نظرتان را در پای مطلب دلخواه خود ثبت کنید، کافی است روی شکل مغز که پانوشت دارد Use it کلیک کنید، تا با هم مکالمه کنیم آنلاین؛ اگر برخط هم نبودم پیغام‌ بگذارید، حتما می‌بینم و در صورت لزوم جواب می‌دهم.

اگر بدتان نمی‌آید که روزی چند تک‌بیتی مزمزه کنید، می‌توانید تک‌مضراب را که روزی در فیس‌بوک با بیش از 10000 عضو فعال بود، در اینستاگرام، تلگرام، سروش و بله دنبال کنید! روزی چند بیت به جایی برنمی‌خورد، برای تلطیف روحیه مناسب است، آن هم در این شرایط امروزه‌ی دنیا. یا اگر دوست دارید تک‌بیتی‌هایی که انتخاب می‌کنید را با دیگران اشتراک‌گذاری کنید، می‌توانید در گروه –آرام و خلوت- ادبی تک‌مضراب در تلگرام عضو شوید! شرطش البته این است که نام، نام‌خانوادگی و شماره‌ی موبایل خود را برای بنده بفرستید، هر جا که دل‌تان خواست: ثبت نظر خصوصی همینجا، ایمیل، تلگرام بنده یا همین راه ارتباطی مغز گوشه‌ی سمت چپ پایین ِ کیمیا! کلا یادتان باشد این مغز دیگر برای بنده تبدیل به برند شده، هر کجا دیدید احتمال اینکه بنده آنجا باشم وجود دارد.

اگر برایتان جالب است که بدانید و ببینید در صفحه‌ی شخصی بنده در اینستاگرام چه خبر است، می‌توانید این لینک را ببینید! و اگر دوست دارید مطالب کیمیا را در تلگرام دنبال کنید و حال و حوصله‌ی دیدن وبلاگ و سایت را ندارید، این لینک شما را به تلگرام کیمیا می‌رساند.

اگر گاهی اوقات به ذهن‌تان می‌رسد که کاش کتاب صوتی فلان اثر علمی، فرهنگی، ادبی و دینی تولید شده بود تا هنگام رانندگی، یا پیاده‌روی، یا در تاکسی یا هر جای دیگر گوش می‌دادید، پیشنهادش بدهید. اگر هم‌دغدغه بودیم در صف تولید قرارش می‌دهم و به کتاب‌خانه‌ی صوتی کیمیا اضافه‌اش می‌کنم. جدیدا میل شدیدی پیدا کردم کتاب صوتی تولید کنم.

اگر می‌خواهید یک فایل صوتی را پیاده‌سازی کنید، یا اینکه می‌خواهید یک فایل PDF را به WORD تبدیل کنید، یا اینکه دست‌نوشته‌هایتان را اسکن کردید و می‌خواهید تایپ شود، یا می‌خواهید پایان‌نامه‌ی خود را به صورت تایپ‌شده داشته باشید و کلا کار تایپی دارید، می‌توانید روی کیمیا حساب کنید! البته این بخش کمی مفصل است و بعدا در موردش کامل خواهم نوشت، اما نقدا می‌توانید از یکی از راه‌های ارتباطی استفاده کنید و کارتان را سفارش دهید! ناگفته نماند به علت علاقه‌ی شخصی به حوزه‌ی علوم انسانی، ترجیح با کارهایی است که در این حوزه باشند. همانطور که گفتم این بخش کمی مفصل است و در مطلبی جداگانه درباره‌اش حرف می‌زنم.

اگر اهل خواندن شعر آیینی هستید، مداح هستید، واعظید، منبری هستید، مبادا حسینیه‌ی شعر را از دست بدهید! کوهی از اشعار آیینی از شعرای مطرح کشور در آن جمع است و اگر بگویم تقریبا هر روز آپدیت می‌شود، گزافه نگفته‌ام. در تلگرام کانالی داشت که بعد از فیلترشدن این نرم‌افزار ارتباطی، به سروش و ایتا نقل مکان کرد؛ ایضا در اینستاگرام صفحه‌ای دارد که می‌توانید به آن هم سر بزنید. همچنین اگر دوست دارید آنچه از روضه و مقتل نقل می‌کنید و می‌خوانید مستند باشد، می‌توانید عضو حسینیه‌ی مقتل شوید، این حسینیه نیز اول در تلگرام بود اما حالا در سروش، و در ایتا فعال است. مطالب این کانال را یک متخصص تاریخ اسلام بارگذاری می‌کند.

اگر از اتفاقاتی که در کیمیا می‌افتد -که به برخی از آن‌ها اشاره شد- خوش‌تان می‌آید و مفید به نظرتان می‌رسد، این اتفاقات را به دیگران هم اطلاع‌رسانی کنید. این می‌تواند سهم شما از یک کار دینی، فرهنگی، ادبی، و علمی باشد؛ و اگر دوست دارید در این کارها سهمی خاص و ویژه داشته باشید،  حتما «می‌خواهم کمک کنم» را بخوانید!

والسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

هدایت به بالای صفحه